💚 K SUPER GREENS PRO teď dostaneš elektrické míchátko úplně ZADARMO ! 🌪️

Při nákupu nad 1500 Kč máš dopravu ZDARMA.

Obchodní podmínky

Obchodní podmínky Czech Nutrition s. r. o.
Pokud chceš vědět, co máš dělat, když
-    Ti dorazila neúplná objednávka nebo něco úplně jiného, než sis objednal. Ozvi se nám na info@czechvirus.cz. Někdo z nás asi něco pokazil, strašně nás to mrzí a co nejrychleji to napravíme.
-    Sis u nás objednal něco, co Ti nechutná. Je nám to moc líto, určitě nám dej feedback a my na tom zkusíme zapracovat. Takové (otevřené) zboží ale nemůžeš vrátit, není to důvod pro reklamaci. Zkus ho tedy dát kámošovi, nebo felákovi z gymu.
-    Chceš odstoupit od smlouvy a zboží vrátit do 14 dnů. Můžeš, pokud to není zboží, které bylo v zapečetěném obalu – to znamená, že mikinu nám takto vrátit můžeš, ale otevřenej protein ne.
Pokud chceš vědět cokoliv dalšího, najdeš to v textu níže nebo nám napiš na info@czechvirus.cz.
Na začátek
Abychom Ti mohli prodat naše skvělý supplementy a všechny další topový produkty z našeho e-shopu, musíme s Tebou uzavřít kupní smlouvu, a proto potřebujeme obchodní podmínky („Podmínky“), ve kterých najdeš všechno, co se Tvého nákupu týká.
Provozovatelem jsme my, společnost Czech Nutrition s.r.o., se sídlem Hády 1098/5a, Maloměřice, 614 00 Brno, IČO 04242599, zapsaná v obchodním rejstříku pod sp. zn. C 88962 u Krajského soudu v Brně, adresa provozovny Hády 1098/5a, 614 00 Brno, ale spíš nás budeš znát jako Czech Virus (dále nám říkej prostě „Czech Virus“ nebo „my”). Můžeš se na nás obrátit s jakýmkoliv dotazem, problémem, pochvalou nebo kritikou na e-mail info@czechvirus.cz nebo telefonní číslo 534 534 979. Všechno, co se týká tvých osobních údajů, najdeš v našich Zásadách zpracování osobních údajů tady.
Tyto Podmínky si radši pořádně přečti, protože tím, že si u nás na e-shopu www.czechvirus.cz něco koupíš, s námi uzavíráš smlouvu a tyto Podmínky jsou její nedílnou součástí. Uzavřením smlouvy taky říkáš, že s těmito Podmínkami souhlasíš. Pokud si spolu ale individuálně domluvíme něco jinýho, má naše dohoda před těmito Podmínkami přednost.
Jak vidíš, Podmínky jsou v češtině, my s Tebou komunikujeme taky v češtině, a i každá smlouva, kterou spolu uzavřeme, bude česky.
Když bude potřeba, můžeme Podmínky změnit. Pro Tebe ale bude vždycky platit znění Podmínek ke dni, kdy si u nás něco kupuješ.
Vzhledem k tom, že tyto Podmínky čteš na našem webu, je Ti určitě jasný, že komunikujeme převážně na dálku. Když si budeš něco kupovat u nás v e-shopu, i kupní smlouva bude uzavřena na dálku, přes internet. Cenu za připojení k internetu platíš Ty, ale neboj, neúčtujeme nic navíc oproti Tvé normální sazbě. I v případě, kdy nám budeš volat, nezaplatíš nic navíc nad svůj běžný tarif.

1.    Termíny k zapamatování


Tady ti vysvětlíme nějaké pojmy, které v Podmínkách používáme, aby bylo mezi námi jasno, co vlastně znamenají:
•    Cena jsou peníze, které zaplatíš za vybrané produkty (Zboží);
•    Cena za dopravu jsou peníze, které zaplatíš za to, že Ti bude balíček se Zbožím doručen, a to včetně jeho zabalení;
•    Celková cena je součtem Cen jednotlivých produktů, které sis vybral, dopravy a případného poplatku za platbu – prostě kolik to celé bude stát;
•    DPH je daň z přidané hodnoty podle zákona;
•    Faktura je papír (nebo spíš e-mail a jeho příloha), kde máš všechno sečtené a podtržené – co a za kolik jsi u nás koupil;
•    Objednávka je Tvoje zpráva pro nás, kterou nám závazně říkáš, co si chceš koupit;
•    Oznámení je sdělení Oznamovatele, že se nám na webu objevil Závadný obsah, který nahráli návštěvníci webu;
•    Oznamovatel je kdokoliv, kdo nám zašle Oznámení;
•    Uživatelský účet je Tvůj vlastní profil u nás na stránkách, kde máš uložené, co jsi kdy nakoupil a tak dále;
•    Ty jsi osoba nakupující na našem e-shopu (zákony Ti říkají „kupující“);
•    Závadný obsah je obsah, který na náš web nepatří zejména proto, že je nezákonný;
•    Zboží je všechno, co u nás můžeš nakoupit.

 

 

2.    Uzavření smlouvy


K tomu, abys u nás mohl nakoupit, s Tebou potřebujeme uzavřít smlouvu (jakože kupní). Abychom mohli smlouvu uzavřít, je potřeba, abys v našem e-shopu vytvořil Objednávku. To uděláš následovně:
1.    U všech věcí, který si chceš koupit, klikneš na „Přidat do košíku“.
2.    Vybereš zemi dodání, způsob dopravy a způsob platby (u jednotlivých možností je napsaná Cena, kolik zaplatíš).
3.    V košíku pak uvidíš Cenu za jednotlivé produkty, za vybranou dopravu a způsob platby a Celkovou cenu, kterou nám zaplatíš (tzn. součet Cen produktů, dopravy a platby).
4.    V druhém kroku Objednávky nám dáš svoje kontaktní údaje, které potřebujeme, aby Ti mohl balíček od nás dorazit, takže hlavně jméno, příjmení, doručovací a fakturační adresu, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
5.    Ve třetím kroku si můžeš všechny údaje zkontrolovat. Kdyby něco nesedělo, můžeš se vrátit a opravit to.
6.    Až budeš mít jasno, že je vše OK, budeme po Tobě chtít potvrzení, že souhlasíš s Podmínkami a bereš na vědomí zpracování osobních údajů, a to zakliknutím okýnka ve spodní části stránky. Pak už jen stiskneš poslední tlačítko „Zaplatit“ nebo „Koupit“. Tím svou Objednávku dokončíš a všechny údaje budou odeslány přímo nám, abychom mohli začít makat na jejím vyřizování.
Až nám bude doručena Tvoje Objednávka, co nejrychleji Ti ji potvrdíme zprávou na e-mailovou adresu, kterou jsi nám zadal v Objednávce. Součástí potvrzení bude shrnutí Objednávky a tyto Podmínky formou přílohy e-mailové zprávy. Pamatuj si, že Podmínky ve znění účinném ke dni Objednávky, tj. ve znění přiloženém jako příloha k potvrzujícímu e-mailu, jsou nedílnou součástí smlouvy, a jsou pro Tebe i pro nás závazné.
Smlouva mezi námi bude uzavřena ve chvíli, kdy Ti napíšeme, že Zboží chystáme k expedici nebo jinak potvrdíme, že už na Objednávce pracujeme.
Zboží ti dodáme v dohodnutém termínu. Pokud jsi spotřebitel (nenakoupil si na IČO) a nedohodneme se jinak, dodáme ti Zboží vždy do 30 dnů po uzavření smlouvy, na nás se v tomto můžeš spolehnout.
Někdy se může stát, že na Objednávce nemůžeme začít pracovat. Třeba pokud Zboží, které sis vybral nebude dostupné, nebo si ho objednáš víc, než kolik umožňujeme (neboj, informaci o omezení maximálního množství kusů Zboží Ti poskytneme už předem v e-shopu, tak by to nemělo být překvapení). Každopádně, když nastane jakýkoli důvod, proč nemůžeme Objednávku dodat, ozveme se Ti s nabídnou nové smlouvy v pozměněné podobě oproti Tvojí Objednávce. Ty se pak můžeš samozřejmě rozhodnout, jestli nabídku přijmeš. Pokud ano, nová smlouva bude uzavřena až ve chvíli, kdy nám potvrdíš, že souhlasíš s úpravou.
Výjimečně nám může na webu řádit šotek a v e-shopu nebo v Objednávce se může objevit zjevně chybná Cena za jednotlivé produkty (to je např. když chybí nebo přebývá cifra, nebo je Cena úplně mimo ve srovnání s ostatními prodejci). Kdyby k tomu náhodou došlo, tak pozor, nemáme povinnost Ti Zboží dodat za tuto chybnou Cenu za jednotlivé produkty ani v případě, kdy jsme Ti poslali e-mailové potvrzení Objednávky. V takovém případě Tě zase co nejrychleji kontaktujeme s nabídnou nové smlouvy v pozměněné podobě oproti Tvojí Objednávce. Nová smlouva je v takovém případě uzavřena ve chvíli, kdy naši nabídku potvrdíš.
Pokud máš slevový kód, můžeš v Objednávce zakliknout „Chci uplatnit slevový kód“ a do políčka, které se objeví, jej vyplnit. Pak u nás dostaneš slevu, tedy v případě, že kód použiješ v souladu s jeho pravidly (to znamená včas a na to, na co je určený – nemusí totiž platit na všechno).

3.    Uživatelský účet


Na našem webu se můžeš registrovat a vytvořit si svůj Uživatelský účet. Pozor, svoje údaje musíš zadat pravdivě a když se něco změní, nezapomeň je aktualizovat.
Přístup k Uživatelskému účtu je zabezpečený uživatelským jménem a heslem. Nikomu tyto svoje údaje nedávej! Kdyby je někdo zneužil, my za to neneseme odpovědnost, tak bacha.
Uživatelský účet je Tvůj osobní, to znamená, že nemůžeš nechat nikoho jiného, aby ho používal.
Když svůj Uživatelský účet nebudeš používat víc než 3 roky nebo když porušíš svoje povinnosti ze smlouvy, můžeme ho zrušit.
Tvůj Uživatelský účet nemusí být dostupný nonstop, občas potřebujeme něco opravit nebo vylepšit. Budeme se ale snažit, aby to bylo jen výjimečně a po co nejkratší dobu.
Pokud máš Uživatelský účet zřízený, můžeš udělat Objednávku přes něj. I v takovém případě ale musíš zkontrolovat všechny údaje v Objednávce. Způsob vytvoření Objednávky je každopádně stejný jako u těch, co nakupují bez Uživatelského účtu. Máš ale výhodu, jelikož nemusíš pořád dokola všechno vyplňovat a můžeš u nás nakupovat rychleji a pohodlněji.

4.    Cena, placení a kdy bude Zboží Tvoje


Kolik Zboží stojí, tj. jeho Cena, je vždycky uvedeno v e-shopu, v návrhu Objednávky a samozřejmě ve smlouvě. Kdyby se Ceny nějak lišily, bude platit ta uvedená v návrhu Objednávky, která bude vždycky stejná jako Cena ve smlouvě. V návrhu Objednávky uvidíš taky Cenu za dopravu nebo podmínky, kdy máš dopravu zdarma.
Celková cena je to, co finálně zaplatíš, tj. včetně DPH a jiných poplatků podle zákona.
Budeme chtít, abys nám Celkovou cenu zaplatil po uzavření smlouvy předtím, než Ti předáme Zboží. Můžeš zaplatit:
i.    Kartou online – v takovém případě probíhá platba přes platební bránu GoPay a řídí se podmínkami této platební brány.
ii.    Přes Apple Pay nebo Google Pay.
iii.    Dobírkou – v takovém případě zaplatíš při doručení balíčku, klasika. Když zaplatíš, balíček dostaneš.
Po zaplacení Ti vystavíme Fakturu v elektronické podobě a pošleme ji na Tvou e-mailovou adresu.
Zboží bude Tvoje až potom, co zaplatíš Celkovou cenu a Zboží si převezmeš, podle toho, co nastane později. Když platíš on-line, Apple Pay, Google Pay i dobírkou, je Celková cena zaplacena ve chvíli, kdy platbu provedeš.

5.    Doručení Zboží a kdo odpovídá za škodu


Zboží se Ti budeme snažit doručit co nejrychleji, obvykle nejpozději do 5 pracovních dnů jedním z těchto způsobů:
i.    doručení na výdejní místa PPL Parcel Shop;
ii.    doručení prostřednictvím dopravní společnosti PPL CZ;
iii.    doručení prostřednictvím Zásilkovny.
Aktuálně Ti můžeme Zboží doručit jen v rámci České republiky a Slovenska, Cenu za dopravu u jednotlivých způsobů dopravy najdeš v sekci Doprava a platba.
Jak dlouho bude trvat doručení konkrétní zásilky záleží na dostupnosti Zboží, které sis objednal, a na způsobu vybrané dopravy.
Kdyby se stalo, že Zboží, které podle e-shopu není skladem a je u něj uvedena orientační doba dostupnosti, bude mít mimořádný výpadek výroby, dáme Ti určitě vědět, kdy ho můžeš nově očekávat nebo to, že Zboží nezvládneme dodat. Taky Tě vždycky informujeme, když bude mít náš dodavatel zpoždění s dodáním Zboží a dáme Ti vědět, kdy ho můžeš nově očekávat.
Když budeš přebírat balík se Zbožím, radši vždycky zkontroluj, že balík není porušený a nikdo se do něj nedobýval. Kdyby k tomu ale došlo, a balík by k Tobě doputoval poškozený, ihned na to upozorni dopravce i nás. Pamatuj si, že v takovém případě Zboží nemusíš převzít. V každém případě situaci usnadní a urychlí, když si poškozený balík vyfotíš, abychom my i dopravce měli dokumentaci a mohli situaci co nejrychleji vyřešit.
V ostatních případech, kdy Ti balíček přijde a vypadá v pořádku, máš povinnost ho převzít. Pozor, když balíček nepřevezmeš, neznamená to, že automaticky odstupuješ od smlouvy! Naopak právo od smlouvy odstoupit v takovém případě vznikne nám (s účinností ode dne, kdy Ti to oznámíme), a to z důvodu podstatného porušení smlouvy na Tvojí straně. Dej si na to pozor, musel bys totiž i v takovém případě uhradit Cenu za dopravu nebo vzniklou škodu. Případně v takové situaci můžeme Zboží uskladnit, a to na Tvoje náklady.
Pokud je z důvodů na Tvojí straně Zboží doručováno opakovaně nebo jinak, než jsme si dohodli ve smlouvě, budeš mít povinnost nahradit nám náklady spojené s tímto opakovaným doručením. Platební údaje pro zaplacení těchto nákladů Ti v takovém případě pošleme na e-mail uvedený ve smlouvě a máš na jejich úhradu 14 dnů.
Odpovědnost za to, co se se Zbožím stane (např. za jeho poškození, ztrátu, zničení atd., tzv. „nebezpečí škody“) na Tebe přejde okamžikem převzetí Zboží. Pokud si Zboží nepřevezmeš, přejde na Tebe nebezpečí škody ve chvíli, kdy jsi měl možnost Zboží převzít, ale z důvodů na Tvojí straně jsi to neudělal.

6.    Reklamace (práva z vadného plnění)


Zaručujeme Ti, že když si Zboží převezmeš (nebo jsi to mohl udělat, tzv. přejde na Tebe nebezpečí škody), splňuje následující:
i.    odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakosti, funkčnosti, a jiným ujednaným vlastnostem;
ii.    je vhodné k účelu, pro který ho požaduješ a s nímž souhlasíš;
iii.    je dodáno s příslušenstvím, s obaly a pokyny k použití, které jsme si ujednali a které můžeš rozumně očekávat;
iv.    je vhodné k účelu, k němuž se Zboží tohoto druhu obvykle používá;
v.    množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem Zboží stejného druhu, které můžeš rozumně očekávat.
V případě, že Zboží, které k Ti dorazí, bude mít vadu, hlavně pokud nebude splněna některá z právě uvedených náležitostí, můžeš nám to oznámit a Zboží reklamovat (tzv. uplatnit práva z vadného plnění). To uděláš tak, že nám pošleš e-mail nebo dopis na naši adresu uvedenou v úvodu těchto Podmínek. Pro reklamaci můžeš použít náš vzorový formulář, který najdeš v Příloze 1 k těmto Podmínkám. V reklamaci nám nezapomeň napsat, jak bys chtěl vadu vyřešit. Pozor, svoji volbu nemůžeš později bez našeho souhlasu změnit! Když je Zboží vadné, můžeš požadovat:
i.    odstranění vady dodáním nového Zboží bez vady, nebo dodáním chybějící části Zboží; nebo
ii.    odstranění vady opravou Zboží.
My Tvou reklamaci vyřídíme podle Tvého požadavku, pokud to nebude nemožné nebo ve srovnání s druhým způsobem nepřiměřeně nákladné (to se posoudí hlavně s ohledem na význam vady, hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady, a na to, jestli může být druhým způsobem vada odstraněna bez nějakých velkých obtíží pro Tebe).
Pozor, můžeme odmítnout vadu odstranit, pokud by to bylo nemožné nebo nepřiměřeně nákladné (hlavně s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by Zboží mělo bez vady).
Kdyby se stalo, že:
i.    odmítneme vadu odstranit nebo ji neodstraníme v souladu s právními předpisy;
ii.    se vada projeví opakovaně;
iii.    je vada podstatným porušením smlouvy; nebo
iv.    je z našeho prohlášení nebo z okolností jasné, že vada nebude odstraněna v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro Tebe,
máš právo na přiměřenou slevu z Ceny nebo můžeš odstoupit od smlouvy. Pozor, právo na odstoupení od Smlouvy nemáš v případě, je-li vada Zboží nevýznamná.
V případě, že bys na Zboží danou vadu způsobil sám, nemáš právo Zboží reklamovat (práva z vadného plnění Ti nenáleží). Vadou Zboží taky není jeho opotřebení způsobené obvyklým užíváním.
Když reklamaci uplatníš, vystavíme Ti písemné potvrzení, které bude obsahovat:
i.    datum uplatnění reklamace;
ii.    co je obsahem reklamace;
iii.    jaký způsob vyřízení reklamace požaduješ;
iv.    Tvoje kontaktní údaje.
Nedohodneme-li se na delší lhůtě, do 30 dnů od obdržení Tvojí reklamace odstraníme vady a dáme Ti vědět, že byla reklamace vyřízena. Pokud tato lhůta marně uplyne a Ty od nás nebudeš mít žádnou zprávu, můžeš odstoupit od smlouvy nebo požadovat přiměřenou slevu.
Vědět o vyřízení reklamace Ti dáme e-mailem a vydáme Ti potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace. Pokud je reklamace oprávněná, náleží Ti náhrada účelně vynaložených nákladů. Ale pozor, tyto náklady nám musíš prokázat, tak si uchovávej účtenky nebo potvrzení o ceně za dopravu. V případě, že vadu odstraníme dodáním nového Zboží, musíš nám původní Zboží vrátit. Ale neboj, toto vrácení je na naše náklady.
Pokud jsi podnikatel, musíš nám vadu oznámit a vytknout bez zbytečného odkladu poté, cos ji mohl zjistit, nejpozději však do tří dnů od převzetí Zboží.
Pokud jsi spotřebitel (nenakupuješ u nás na IČO), máš právo reklamovat spotřební Zboží ve lhůtě 24 měsíců od jeho převzetí.

7.    Odstoupení od smlouvy


Pokud chceš odstoupit od smlouvy, tedy ukončit náš smluvní vztah od samého začátku, můžeš to udělat následovně.
Jestli nakupuješ jako spotřebitel, tedy mimo svoji podnikatelskou činnost, máš podle zákona právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od uzavření smlouvy. Pokud nakupuješ Zboží, můžeš odstoupit do 14 dnů od jeho převzetí. Když uzavíráš smlouvu na více kusů Zboží nebo na dodání několika částí Zboží, lhůta začíná běžet až od dodání posledního kusu nebo části.
Od smlouvy můžeš odstoupit jakýmkoli prokazatelným způsobem, třeba e-mailem nebo dopisem na naše adresy uvedené nahoře v úvodu těchto Podmínek. Můžeš taky použít náš vzorový formulář, který najdeš jako Přílohu 2 těchto Podmínek.
Pozor, ani jako spotřebitel nemůžeš odstoupit od smlouvy v případech, kdy je to podle zákona vyloučeno. V našem případě se jedná hlavně o to, že nemůžeš odstoupit od smlouvy na dodávku Zboží, které z hygienických důvodů prodáváme v zapečetěném obalu (čili všechny naše doplňky stravy), poté, co bys obal otevřel. Nemůžeš si tedy např. koupit náš protein, otevřít pikslu, odloupnout pečetní víčko a pak ji zase zavřít, dát do krabice a vrátit. Pokud si ale objednáváš třeba mikinu nebo tašku, ty z obalu samozřejmě vybalit můžeš, abys zkusil, jestli Ti sedí. Je Ti ale určitě jasný, že na vyzkoušení si mikinu nemůžeš vzít do fitka a vrátit ji použitou.
Lhůta k odstoupení je dodržena, pokud nám během ní dáš vědět, že od smlouvy odstupuješ. Do dalších 14 dnů nám pak Zboží musíš poslat zpátky (na svoje náklady). Pokud nám ale Zboží vracíš rovnou a nic nám předtím nenapíšeš, platí, že ho musíš odeslat do 14 dnů od obdržení.
My Ti pak vrátíme peníze za Zboží i za dopravu, ale jen ve výši nejlevnějšího způsobu dodání, který jsme nabízeli.
Peníze Ti vrátíme do 14 dnů ode dne, kdy nám dojde Zboží, a to na účet, ze kterého jsi platil, nebo na jiný účet, který uvedeš. Peníze Ti ale nepošleme dřív, než Zboží dostaneme zpět, nebo nám prokážeš, že jsi ho poslal.
Prosím Tě, vracej nám Zboží čisté, ideálně v původním obalu. Když totiž odstoupíš od smlouvy, zodpovídáš za snížení hodnoty Zboží, pokud si ho zkoušíš jinak, než bys to dělal v kamenném obchodě. V takovém případě můžeme odečíst snížení hodnoty Zboží od částky, kterou Ti vrátíme na účet. Pokud tedy Zboží bude špinavé, roztržené nebo jinak poškozené, nemusíš dostat všechny své peníze zpět.
Odstoupit od smlouvy můžeš taky v případě, když ti zboží nedorazí do 30 dní od uzavření smlouvy nebo v době, na které jsem se spolu dohodli. Když se to stane, musíš mít s námi trpělivost a na dodání nám poskytnout ještě dodatečnou přiměřenou lhůtu. Pokud se nám ani v rámci této dodatečné lhůty nepodaří ti Zboží dodat, můžeš od smlouvy odstoupit. Klidně k tomu použij formulář, který je Přílohu 2 těchto Podmínek, jen nám tam prosím napiš, že odstupuješ od smlouvy, protože ti Zboží nebylo doručeno ani v dodatečné přiměřené lhůtě. Ať máme jasno v tom, co jsme udělali špatně.
My můžeme odstoupit od smlouvy kdykoliv před tím, než Ti Zboží dodáme, pokud máme objektivní důvody, proč nejde Zboží dodat (např. problémy s dodavateli nebo s povahou Zboží), a to i před uplynutím doby uvedené v Podmínkách. Můžeme taky odstoupit, pokud jsi uvedl nesprávné informace v Objednávce. Když nakupuješ jako podnikatel, můžeme odstoupit od smlouvy kdykoliv, i bez udání důvodu.

8.    Oznámení o Závadném obsahu


Obsah nahraný návštěvníky naší webové stránky, zejména recenze vložené k jednotlivým produktům, vždy hned zveřejníme a dopředu je nikdy nekontrolujeme, protože věříme, že to není potřeba. Taky v žádném případě nezasahujeme do obsahu recenzí, které napíšeš, jelikož autentické recenze jsou ty nejlepší recenze. Obsah recenze je jen na tobě a my tě při jeho psaní a vkládání monitorovat nebudeme.
Pokud však jako návštěvník našich webových stránek v recenzích objevíš nějaký Závadný obsah nebo snad něco protiprávního, určitě nás o tom okamžitě informuj Oznámením na e-mailovou adresu info@czechvirus.cz. Tím Závadným obsahem mohou být pomluvy, řeči podněcující násilí nebo diskriminaci a spoustu dalších. Však to určitě znáš a víš, co do recenzí rozhodně nepatří.
Když nám budeš Oznámení posílat, zkontroluj si, že obsahuje důvody, proč si myslíš že je recenze Závadným obsahem, URL adresu té recenze, tvoje jméno a příjmení nebo název firmy, tvůj e-mail nebo jiný kontaktní údaj a taky tvoje prohlášení, že nám posíláš Oznámení v dobré víře a info v něm je úplné a přesné. Klidně se rozepiš, nám to vadit nebude.
Až nám bude tvoje Oznámení doručeno, dáme ti hned vědět a začneme ho řešit. U nás ho bude řešit kolega, kterého tím pověříme, žádný robot. Ale nemusí mít strach, kolega bude vždy rozhodovat objektivně, efektivně a dle toho, co se mu podaří zjistit. O svém rozhodnutí tě potom hned informuje.
Pokud teda dojdeme k závěru, že se jedná o Závadný obsah, můžeme:
i.    omezit jeho viditelnost,
ii.    odstranit ho bez práva na jeho obnovu,
iii.    omezit vkládání recenzí tomu, kdo ho nahrál,
iv.    pozastavit nebo zrušit Uživatelský účet tomu, kdo ho nahrál.
Pokud se rozhodneme něco z toho udělat, odůvodníme naše rozhodnutí tomu, kdo Závadný obsah nahrál a taky všem, kteří budou naším rozhodnutím dotčení, pokud teda budeme mít k dispozici jejich kontaktní údaje.

9.    Řešení sporů se spotřebiteli


Stížnosti od spotřebitelů řešíme přes e-mail info@czechvirus.cz. Když nám stížnost pošleš, budeme Tě o jejím vyřízení informovat zprávou na Tvou e-mailovou adresu.
Pokud bys chtěl řešit spor mimosoudně, můžeš se obrátit na Českou obchodní inspekci (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, www.coi.cz). Také můžeš využít platformu pro online řešení sporů na ec.europa.eu/consumers/odr, pokud jsi spotřebitel a chceš řešit spor z kupní smlouvy uzavřené online.
Kontaktním místem pro řešení online spotřebitelských sporů podle právních předpisů EU je Evropské spotřebitelské centrum v ČR (Gorazdova 1969/24, 120 00 Praha 2, www.evropskyspotrebitel.cz).

10.    Závěrečná ustanovení


Pokud náš vztah s Tebou obsahuje mezinárodní prvek (např. posíláme Ti Zboží mimo ČR), bude se řídit českým právem. Jestli jsi ale spotřebitel, tímto nejsou dotčena tvá práva plynoucí z právních předpisů.
Když s Tebou budeme písemně komunikovat, budeme používat e-mail. Naše e-mailová adresa je uvedená u v úvodu Podmínek. My Ti budeme psát na adresu, kterou jsi uvedl v Objednávce, v Uživatelském účtu nebo ze které jsi nás kontaktoval.
Smlouvu s Tebou můžeme změnit jen písemnou dohodou. Tyto Podmínky můžeme změnit nebo doplnit sami, změna se ale dotkne jen smluv uzavřených po účinnosti změny.
Pokud nastane situace, kterou nemůžeme ovlivnit nebo předvídat (např. přírodní katastrofa, pandemie, výpadky subdodavatelů), neneseme odpovědnost za škody způsobené v souvislosti s těmito událostmi. Pokud tato situace trvá víc než 10 dnů, máme právo od smlouvy odstoupit (i Ty).
Přílohou těchto Podmínek je vzorový formulář pro reklamaci (Příloha 1) a odstoupení od smlouvy (Příloha 2).
Smlouva včetně těchto Podmínek je u nás uložená v elektronické podobě, ale nebudeš k ní mít přístup. Podmínky a potvrzení Objednávky s jejím shrnutím Ti ale vždy pošleme e-mailem, takže budeš mít smlouvu k dispozici. Radši si potvrzení Objednávky a Podmínky ulož.
Tyto Podmínky jsou platné od 1. 11. 2024.

Příloha 1 ke stažení - reklamační formulář
Příloha 2 ke stažení - odstoupení od smlouvy

Infikujeme tě
Úspěchem

Zákazníky si chceme získat a udržet nekompromisní kvalitou, transparentností všech námi nabízených produktů a také přátelským přístupem. Se cvičením a suplementy máme dlouholetou osobní zkušenost, proto Vám nabízíme ty nejlépe postavené doplňky na trhu. Vyzkoušejte naše produkty a nechte se infikovat virem úspěchu.

NEKOMPROMISNÍ KVALITA PRO NEKOMPROMISNÍ VÝKON

icon-symbioza

DOKONALÁ SYMBIÓZA

Precizně navržená receptura každého produktu zaručuje výbornou vstřebatelnost bez zbytečných plnidel.

icon-kvalita

NEKOMPROMISNÍ KVALITA

Drtivá většina produktů Czech Virus pochází z ČR a je testována na zakázané látky. Nespokojíme se s ničím jiným, než s top kvalitou na trhu se suplementy.

icon-latky

MAXIMÁLNĚ ÚČINNÉ LÁTKY

Na účinných látkách nešetříme! V našich produktech naleznete pouze maximum aktivních látek pro nejlepší výkon.

icon-virus

NÁŠ VIRUS, VÁŠ ÚSPĚCH

Všechny produkty jsou konzultovány se špičkovými atlety, kteří je každodenně používají. Nabízíme pouze prověřené produkty, které Vám pomohou k úspěchu.

uncompromising-man
Infikujte se jako první
Odebírejte aktuální novinky a slevy na Váš e-mail
Odebírat

CZECH VIRUS

©2025 Všechna práva vyhrazenaZačátek stránky

Stejně jako ty, i náš shop potřebuje občas svůj cheat-day. Povol mu prosím nějakou tu sušenku, ať si taky trochu užije.

Podrobné nastaveníPovolit vše